Здравствуйте, Гость

Войти в личный кабинет



ВАША КОРЗИНА ПУСТА
http://www.electra.com.ua/components/com_jshopping/files/img_products грн /magazin/cart/delete.html /magazin/product/view.html Ваша корзина пуста. Показать/скрыть подробности Параметры ⇓ Товар добавлен в корзину Товаров ВАША КОРЗИНА ПУСТА Товаров в корзине на сумму Удалить
currency

  • electra motor1
  • electra nabor1
  • electra akb1

Мій Чоппер 60 В 1000 Вт

Опубликовано в Блоги Просмотров: 1228

electrochoper-electraЗимою 2014, перебуваючи у відпустці, в мене зародилась і міцно засіла в голові ідея зробити велосипед не схожий на ті, що продають у кожному вело магазині. Отож трохи поґуґливши, перебрав безліч варіантів, накидав свій ескіз. Згодом у вільний від роботи час, методом проб та помилок, повільно наближався до своєї мети. Оскільки бюджет був не великий, друг допоміг підібрати електронабір, який по технічних характеристиках підійшов і велосипеду, і моєму гаманцю.

 

 

Мотор-колесо 60 В, 1000 Вт

Акумулятори 12 В, 18А - 5 шт

electrochoper-electra-1

Через SLA AMG акумулятори, контроллер довелось брати 800Вт (так мені порадили). За два дні отримав посилку і приступив до зборки свого "конструктора". Через жорстку раму і велику масу велосипеда, задня шина 24"×3" мала виконувати роль амортизатора. Зрозуміло, я її накачав трохи більше норми. Десь 5 хвилин по тому, шина розриває обід мотор-колеса, що потягло за собою додаткові витрати. Новий, широкий, посилений обід і камера. Далі робота пішла веселіше, бо діло йшло до фінішу. Весь процес виготовлення зайняв біля двох місяців. Перший тиждень пробних заїздів постійно щось десь вилізало і приходилось переробляти. Згодом і спинку-сидіння, і передню вилку чекало те саме.

electrochoper-electra-2

electrochoper-electra-3

На дорозі мій чоппер перевершив всі сподівання. Дуже зручно їздити, чого на перший погляд і не скажеш. Це підтвердили і тернопільські знатаки, які вже досить довго ганяють на електричних крос/ендуро. Дехто каже, що при такому положенні тіла все затерпне. Так можу вас запевнити, абсолютно нічого не затерпає. Маневреність! До цього прийшлось звикнути. При довжині рами 155 см, ями важче оминати ніж на гірському велосипеді. Але ж на то він чоппер, щоб їздити по дорозі, а не скакати по ямах. Маса в 70 кг добре тримає накат по рівнині, що дозволяє періодично вимикати двигун. Максимальна швидкість, при оптимальних умовах 50 км/г, з пасажиром 40-45км/г. Це 70кг велосипед, 85 моїх і 80 пасажир. Дальність польоту на одному заряді приблизно 45 км, без педалювання і вимкненим економ режимом.

Тарас Базар 2015